Nie od dziś polscy bukmacherzy starają się znaleźć każdy możliwy sposób na to, by trafić ze swoją ofertą do jak najszerszego grona odbiorców. Jedni skupiają się w tym na proponowaniu jak najsolidniejszej oferty kursowej, inni celują w ofertę pokrywającą najwięcej różnych dyscyplin. Tym jednak, co łączy każdego z nich jest sponsoring, od lat stanowiący podstawową metodę walki o nowego typującego. W tym wpisie zastanowimy się, dlaczego jest on tak ważny, ale też pokażemy, jak działają na jego polu najlepsi bukmacherzy z naszego kraju.

polscy bukmacherzy sponsoring
Co lub kogo sponsorują Polscy bukmacherzy?

Dlaczego bukmacherzy tak lubią sponsoring?

Sponsoring to jedna z tych form marketingu, którą upodobali sobie wszyscy polscy bukmacherzy. Wcale nie bez powodu – okazuje się bowiem, że ich inwestycja w niego potrafi zwrócić się w:

  • doskonale targetowanej reklamie – sponsoring zapewnia bukmacherowi możliwość umiejscowienia własnego logo na strojach sponsorowanej drużyny, ale i na stadionie czy w jej spotach reklamowych. Wszystko to trafia zwykle wyłącznie do kibiców interesujących się sportem (w dodatku tym konkretnym) i rzeczywiście zwracających uwagę na najmniejsze detale w nim właśnie;
  • byciu kojarzonymi ze sportem – bukmacherzy bardzo chcieliby być kojarzeni ze sportem, a sponsoring im to umożliwia. Nawet jeśli ktoś nie interesuje się zakładami bukmacherskimi, zwróci na nich uwagę i być może w przyszłości spróbuje swoich sił właśnie w owych zakładach;
  • skutecznej promocji – sponsoring stanowi jedną z najskuteczniejszych form promocji. Nie mówimy tutaj o tym, że przyciąga klientów do bukmachera w sposób bezpośredni. Obecność logo bukmachera na koszulkach czy strojach zawodników ma tutaj ogromne znaczenie, bo patrzą na nie nie tylko kibice z trybun i sprzed telewizorów. Zawodnikom, a zatem również ich strojom, robią zdjęcia wszystkie media, a zdjęcia te promują firmę niczym domino, od jednego publikującego je portalu internetowego do drugiego;
  • budowaniu dobrej reputacji na rynku – ludzie znacznie bardziej ufają firmom, o których wcześniej słyszeli. Nawet w nie do końca znanym im kontekście i całkowicie podświadomie. Nie inaczej jest w obrębie rynku zakładów wzajemnych – klienci chętniej realizują typy bukmacherskie u operatorów, których nazwa wcześniej obiła im się o uszy.

Darmowe 29 PLN bez depozytu w STS

Kod promocyjny: BETONLINE

STS – sponsoring

Swoją pozycję lidera na polskim rynku bukmacherskim STS zdobyło nie tylko swoją szeroką ofertą, ale też świetnie rozplanowanymi akcjami marketingowymi, których bardzo ważnym elementem jest sponsoring. Zdecydowanie najważniejszą umową firmy jest ta nawiązana z PZPN, a czyniąca z niej głównego i jedynego (bukmacherskiego) sponsora Reprezentacji Polski Mężczyzn w Piłce Nożnej. Podpisała ją w 2018 roku i ma ona trwać przynajmniej do końca 2022 roku. To oznacza, że zahacza ona o sporo ważnych medialnie wydarzeń w historii reprezentacji – Mistrzostwa Europy w 2021 roku i Mistrzostwa Świata rok później. Jeśli oczywiście reprezentacja się na nich pojawi.

STS sponsoruje również:

  • kluby z polskiej Ekstraklasy – Lecha Poznań, Jagiellonię Białystok, Pogoń Szczecin i Górnika Zabrze;
  • Polską Ligę Siatkówki, z którą umowę partnerską ma do 2023 roku,
  • koszykówkę, a konkretnie – klub Amwil Włocławek,
  • kilka drużyn e-sportowych.

Fortuna – sponsoring

Fortuna to kolejny legalny bukmacher w Polsce, który do sponsoringu podchodzi bardzo poważnie. Najistotniejszym elementem jego akcji sponsorskich jest bycie tytularnym sponsorem 1. Ligi Piłki Nożnej Mężczyzn, która cieszy się coraz większym zainteresowaniem i przynosi mu mnóstwo marketingowych korzyści. Buk jest też związany z Pucharem Polski – również w sposób tytularny. Na polu sponsoringu Fortuna podpisała również umowę z Legia Warszawa, która – obok wyżej wspomnianej 1. Ligi – jest jedną z najbardziej istotnych i przynoszących najwięcej dobrego (obu stronom). Umowa obejmuje również koszykarski odłam stołecznego klubu.

Betfan kod promocyjny na bonus
Polski bukmacher Betfan – Kod promocyjny na darmowy bonus

Fortuna sponsoruje również:

  • inne kluby z polskich lig – Miedź Legnicę, Stomil Olsztyn oraz Radomiak Radom;
  • reprezentację Polski w Skokach Narciarskich, której jest głównym sponsorem,
  • najpopularniejszą federację MMA w naszym kraju – KSW.

Betclic – sponsoring

Choć Betclic podobnie jak Betfan jest bukmacherem, który na polskim rynku działa od stosunkowo niedawna, próbuje go zdobyć w sposób bardzo agresywny i konkretny. Jest głównym sponsorem reprezentacji Polski w siatkówce, która jest uważana za „drugi sport narodowy” (po piłce nożnej), a która dała mu mnóstwo dobrego. Zwłaszcza, że siatkarze bardzo często odnoszą sukcesy na polu międzynarodowym. Betclic nie skupia się na piłce nożnej, przynajmniej w kontekście swoich akcji sponsorskich. Partneruje wyłącznie jednemu klubowi – Piastowi Gliwice. Jest jednak na tyle młody, że bardzo możliwe, że szybko zdoła podpisać umowy z innymi drużynami z polskiej Ekstraklasy.

Legalny bukmacherOferta bonusówKod promocyjny
sts.pl29 PLN bez depozytuKod: BETONLINE
efortuna.pl2220 PLN w bonusachKod: BETONLINE
betfan.pl600 PLN bez ryzykaKod: BETONLINE

Betclic jest również sponsorem polskiej federacji fame MMA, która cieszy się ogromnym zainteresowaniem, a która zrzesza polskie gwiazdy, youtuberów i influencerów. Co bardzo interesujące, Betclic posiada wyłączność na jakąkolwiek ofertę powiązaną z wyżej wspomnianą federacją. To zagranie sprawia, że chcąc ją typować trzeba sięgnąć po jego usługi.

/ 5. Ocen: